היכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון - למצוא את עצמך על הבמה - עונת המנויים 2026/27
תושבות ותושבים, מנויות ומנויים יקרים, , אני שמח ונרגש להזמין אתכם שוב 2027-2026 עם פתיחתה של עונת המנויים אל המקום שהוא הרבה יותר מאולם מופעים - מקום שמשמש כבר שנים כבית חם ושוקק של תרבות, קהילה וחוויה ישראלית איכותית. בראשון לציון אנחנו מתייחסים לתרבות כאל חלק בלתי נפרד מאיכות החיים בעיר ורואים בה צורך עמוק של הנפש. התפיסה הזו באה לידי ביטוי מדי ערב בהיכל התרבות מאיר ניצן, שמהווה מרחב של השראה, מחשבה ונחמה מקום שבו האורות נדלקים לא רק על הבמה, אלא גם בלבבות של הצופים, בשיחות שבתום
ההצגה ובתחושות שנשארות גם אחרי שהמסך יורד. במציאות חיינו המורכבת, רוויית המהדורות החדשותיות, הקהל הישראלי צמא מתמיד להפוגות תרבותיות ולמילוי מצברים אופטימי. זה בדיוק שתעשה עבורכם העונה החדשה: אל ההיכל יגיעו מיטב ההפקות, עם תמהיל מוקפד של הצגות, מופעים, סדרות מוזיקליות ותכנים לילדים, שיחברו בין הקהל והבמה ובין האמנות לקהילה. כפי שעשינו עד היום, נמשיך לתת מקום של כבוד ליצירה הישראלית ולתיאטרון המקומי, האותנטי, החי והנוגע, שמאפשר לכולנו להזדהות, להתרגש, לחשוב, לצחוק, לשאול שאלות ולחזק את תחושת השייכות למקום שבו אנו חיים. האמון שאתם נותנים בנו שנה אחר שנה משמח אותנו מאוד. הסקרנות, המעורבות והחיבור הרגשי מחייבים אותנו להמשיך לבחור בקפידה, לחדש, לגוון ולהעניק לכם את הטוב ביותר ממש ליד הבית. אני מודה לכם על מחיאות הכפיים, על הנוכחות וההתמדה ועל הבחירה להפוך את התרבות לחלק מסדר היום שלכם. אנחנו, מצידנו, נמשיך למלא את הפנאי שלכם בעומק ובמשמעות, ונאפשר לבמה לדבר ולאמנות לחבר. אני מאחל לכם עונת מנויים עשירה, מרגשת ומלאת השראה.
שלכם, רז קינסטליך, ראש העירייה
צילום: ראש העיר, תמר מצפי
Made with FlippingBook - Online catalogs